fredag 31. mai 2013

HELLO WEEKEND

Fredag, strålende sol og kjempe varmt :) Har vært en effektiv morgen, har allerede vasket hus, kjøpt blomster og gått tur!
I går kjøpte vi ny sofa på IKEA, skal montere den i ettermiddag. Gleder meg mest til å rigge med puter og stæsj :)

Var i København fra mandag til tirsdag med venninna mi fra Stord, elsker den byen. Vi var så heldig med været, ble litt shopping og lunsj på cafe Norden. Vi var i Nyhavn og spiste middag, ellers gikk vi bare rundt og koste oss.



6 kommentarer:

  1. heldige som har vert på bytur <3 :)
    Flott bilde du viser! :)
    Nyt helgen.... jeg skal på bloggtreff i Haugesund, gøy men skummelt.. ler...

    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. Herlige bilder... Så fine vaser og blomster!

    Fineste helg til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  3. Så deiligt å få gjort masse og gratulerer med ny sofa,gleder meg til å sjå den❤
    Håper det forsetter med sol og varme for det er så utrulig herligt!
    Kan tenke meg du og Renate koste dåke på tur,kjekkt å komme bort litt:)

    God helg til deg;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så utrolig lekre vaser!
    De likte jeg veeeeldig ♥
    Og herlig med ny sofa, gleder meg til og se... jeg drømmer og om ny...:)

    SvarSlett
  5. Så flink du har vært- har ikke vasket en ting;) Spennende blomster iflotte vaser;)

    SvarSlett
  6. Hei!:) Nydelige vaser og flott blomst!:) ja, nå kan helga komme!! Så deilig med en tur til København også:) Tenker det var nydelig!!God helg til dere!:) klem Nina

    SvarSlett