onsdag 15. mai 2013

Sol, sol kom igjen.....

Det er 30% på alle utemøbler på IKEA ut imorgen, jeg var der i dag og kjøpte spisegruppe. Det er billig i utgangspunktet, og med 30% ble det et skikkelig kupp. Vi har montert det i pøs regn vær, håper det snart blir sol så vi kan nyte uteplassen.
Finner alltid noe mer, mens man følger pilene til kassa, kom over denne kule serveringstrilla som ble med hjem :) Syntes den passet så godt inn på kjøkkenet mitt til de grå tulix stolene!

Husk giveaway som er litt lenger ned på sida!



10 kommentarer:

  1. Ja det går an å gjøre noen gode kupp på IKEA disse dagene!!
    Så fin serveringstrille du har funnet deg!! Passet fint hos deg:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  2. Har så lyst på Ikea men kan jo ikkje fylle huset nå,men etterpå skal eg handle:)stilig tralle,er sånn at når ein går rundt så er det masse fristendes på veien:)
    Håper det blir fint vær til 17 mai,her regner det og i bøtter og spann:(

    Fine kveld til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så stilig, Kristin!:) Kjempe praktisk til sommeren!:) Den kommer den , og Sola;) Kjekt å gjøre alt klart!!:)) klem Nina

    SvarSlett
  4. Hei:) så gøy med nye utemøbler:-) jeg kjøpte meg kunstrotting sjesalong i fjor jeg, men har ikke rukket og sette det ut enda:-/ må vell ta det imorgen, for vi skal grille ute på 17 mai, det er meldt sol og 20 varmegrader;-) så det må nytes:-)
    Ønsker også deg ei super pinse og ei strålende 17 mai feiring;-)
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  5. KJekt med slike tilbud ja:)
    Herlig og skru og sette sammen i regnværet, og heller bruke solskinnsdagene til og nyte de:)

    Ha en fin fin kveld!

    SvarSlett
  6. Hei!
    Først❤Tusen takk for så koselig hilsen,ble GLAD!
    Så flott du har det og det serviset under her var lekkert!

    Ha en flott 17 mai og god pinse!

    Klem Camilla❤

    SvarSlett
  7. I heart Ikea.
    Det er alltid gøy å shoppe der.
    trallen har jeg sett på selv, kjempefin!
    Hvilke møbler kjøpte du da ?
    Håper solen kommer til deg, endelig har den kommet til meg,
    vidunderdag foran meg.Jippi.

    ha en strålende dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei- kjøpte falster i grått!
      Klem

      Slett
  8. navigate herehop over to these guys click to read moreclick this site imp sourcecheck out the post right here

    SvarSlett
  9. check this link right here now browse around this site go to my site high end replica bags visit this web-site Continue

    SvarSlett